W dniach 22–24 marca w Łodzi Biskupiec promował swoje walory turystyczne.
Po raz kolejny Biskupiec wraz z innymi miasteczkami zrzeszonymi w ramach sieci Cittaslow zachęcał do odwiedzenia miasta i jego okolic. Na targi przybyło wielu łodzian oraz mieszkańców okolicznych miejscowości pragnących poznać ofertę turystyczną nie tylko regionu Warmii i Mazur, ale także Śląska, Wielkopolski czy Pomorza. Była to jubileuszowa edycja, która nie tylko skupiała się na promocji turystyki regionalnej i ogólnopolskiej, prezentacji oferty obiektów rekreacyjnych, uzdrowiskowych oraz biznesowych, ale także była okazją do spotkania wybitnych globtroterów, odkrywców, sportowców, fotografów, autorów książek oraz blogów w ramach Festiwalu Podróżników National Geographic.
Targi Regiony Turystyczne „Na Styku Kultur” są wydarzeniem, które łączy miłośników podróży po różnych regionach Polski z przedstawicielami organizacji i biur turystycznych, lokalnych samorządów oraz producentów lokalnych produktów żywnościowych. Co roku impreza gromadzi tysiące zwiedzających i setki wystawców.