Otwarty Konkurs Ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych

Starosta Olsztyński ogłasza nabór kandydatów na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach Otwartego Konkursu Ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu olsztyńskiego punktów nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej w roku 2020.

  1. Kandydatów na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach Otwartego Konkursu Ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu olsztyńskiego punktów nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej należy zgłaszać - na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia – w terminie do dnia 22 listopada 2019 r. Zgłoszenie należy przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn lub złożyć w Sekretariacie Starosty Olsztyńskiego (2 piętro, pokój 207). Decyduje data wpływu.

  2. Kandydatów na członków Komisji Konkursowej mogą zgłaszać organizacje pozarządowe posiadające siedzibę na terenie powiatu olsztyńskiego lub działające na rzecz społeczności powiatu.

  3. Liczba osób wskazanych przez organizacje pozarządowe nie może przekroczyć 3. Przy wyborze kandydatów decyduje data wpływu zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Olsztynie.

  4. Posiedzenie Komisji Konkursowej odbędzie w dniu roboczym w godzinach pracy Urzędu.

  5. Za uczestnictwo w pracach Komisji jej członkowie nie otrzymują wynagrodzenia.

  6. Dojazd na posiedzenie Komisji Konkursowej na koszt własny członków.

  7. W skład Komisji Konkursowej nie mogą wejść osoby wskazane przez organizacje pozarządowe biorące udział w konkursie.


Załączniki: