Powiatowo-Gminne Dożynki w Biskupcu

17.08.2023

Starosta Olsztyński i Burmistrz Biskupca zapraszają na Powiatowo-Gminne Dożynki, które odbędą się w niedzielę 27 sierpnia 2023 roku w Biskupcu.

W programie:

  • godz. 12:00 - uroczysta Msza Świeta w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Biskupcu
  • godz. 13:00 - przemarsz korowodu dozynkowego na Plac Apelowy w byłej jednostce wojskowej
  • godz. 13:30 - uroczyste otwarcie ceremonii dożynkowej
  • godz. 20:00 - gwiazda wieczoru, czyli Pączki w tłuszczu

 

Nie zabraknie stoisk powiatowych i gminnych, komercyjnych, wystawy zabytkowych maszyn rolniczych oraz dmuchańców dla dzieci. Odbędą sie także konkursu, m.in. na wieniec i chleb dożynkowy oraz na najładniejsze stoisko. Tu starosta olsztyński przewidział także swoją nagrodę.

 

REGULAMIN KONKURSU O NAGRODĘ STAROSTY OLSZTYŃSKIEGO DLA NAJŁADNIEJSZEGO STOISKA PODCZAS POWIATOWO-GMINNYCH DOŻYNEK W BISKUPCU

 ORGANIZATOR

  1. Organizatorem konkursu jest Powiat Olsztyński.

 

CEL KONKURSU

- promocja i prezentacja kół gospodyń wiejskich/ sołectw/ stowarzyszeń z gmin powiatu olsztyńskiego,

- wyłonienie i nagrodzenie najciekawiej zaaranżowanego stoiska wystawienniczego,

- kultywowanie i upowszechnianie tradycji ludowych,

- promocja walorów wsi,

- aktywizowanie lokalnej społeczności.

 

UCZESTNICY

  1. Uczestnikami konkursu są wystawcy reprezentujący gminy powiatu olsztyńskiego podczas Powiatowo-Gminnych Dożynek w Biskupcu 27.08.2023 r.
  2. Warunkiem udziału w konkursie jest przekazanie karty zgłoszeniowej do 16.08.2023 r. w jeden z poniższych sposobów:

- drogą e-mailową na adres: ipr@powiat-olsztynski.pl

- dostarczenie formularza osobiście do Starostwa Powiatowego w Olsztynie (Stanowisko ds. promocji Powiatu)

- dostarczenie formularza do Urzędu Miejskiego w Biskupcu (Referat Promocji i Komunikacji Społecznej).

 

ZASADY KONKURSU

  1. Konkurs odbędzie się 27 sierpnia 2023 r. podczas Powiatowo-Gminnych Dożynek w Biskupcu.
  2. Każde zgłoszone stoisko musi być zaaranżowane według pomysłu uczestników konkursu. Stoisko musi być gotowe do godz. 11.30 w dniu wydarzenia.
  3. Oceny stoisk dokona Starosta Olsztyński wraz z towarzyszącą mu Komisją Konkursową.
    Pod uwagę będą brane: atrakcyjność wizualna, pracochłonność, oryginalność, sposób prezentacji stoiska.

 

NAGRODA

W konkursie zostanie przyznana Nagroda Starosty Olsztyńskiego za najładniejsze stoisko podczas Powiatowo-Gminnych Dożynek w Biskupcu – voucher/ czek o wartości 1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych). W celu zrealizowania czeku zwycięzca skontaktuje się ze Starostwem Powiatowym w Olsztynie pod numerem telefonu: 89 521 05 41.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Przystąpienie do Konkursu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem treści niniejszegoRegulaminu.
  1. Organizator Konkursu nie zwraca kosztów poniesionych przez uczestników Konkursu związanych z przygotowaniem i wystrojem stoisk wystawowych, w tym za dojazd na miejsce Konkursu.
  2. Uczestnik przystępując do konkursu, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz utrwalenie i rozpowszechnienie wizerunku na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w mediach i w mediach społecznościowych prowadzonych przez Organizatora.
  3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do nieprzyznania nagrody, przerwania lub odwołania konkursu bez podania przyczyny.