STAROSTA OLSZTYŃSKI ogłasza nabór kandydatów na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach Otwartego Konkursu Ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu olsztyńskiego punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej w roku 2025
- Kandydatów na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach Otwartego Konkursu Ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu olsztyńskiego punktów nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej należy zgłaszać w terminie do dnia 15 listopada 2024 r. na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia. Zgłoszenie należy przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn lub przesłać (skan z podpisem) za pomocą poczty elektronicznej na adres: ok@powiat-olsztynski.pl. Decyduje data wpływu do Urzędu.
- Kandydatów na członków Komisji Konkursowej mogą zgłaszać organizacje pozarządowe posiadające siedzibę na terenie powiatu olsztyńskiego lub działające na rzecz społeczności powiatu.
- Liczba osób wskazanych przez organizacje pozarządowe nie może przekroczyć 3. Przy wyborze kandydatów decyduje data wpływu zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Olsztynie.
- O terminie posiedzenia Komisji Konkursowej członkowie zostaną poinformowani telefonicznie lub odrębnym pismem. Przewidywany termin posiedzenia Komisji Konkursowej: 25.11.2024 r. w godzinach pracy Urzędu.
- Zastrzega się możliwość pracy Komisji Konkursowej, tj. opiniowanie ofert w trybie obiegowym z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz wskazanych adresów e-mail poszczególnych członków Komisji.
- Za uczestnictwo w pracach Komisji jej członkowie nie otrzymują wynagrodzenia.
- Dojazd na posiedzenie Komisji Konkursowej na koszt własny członków.
- W skład Komisji Konkursowej nie mogą wejść osoby wskazane przez organizacje pozarządowe biorące udział w konkursie.