Szlak Świętej Warmii w mediach

04.03.2025

Rozpoznawalność Warmii systematycznie rośnie dzięki Szlakowi Świętej Warmii. Projekt  Powiatu Olsztyńskiego nadal cieszy się zainteresowaniem zarówno mediów tradycyjnych, jak i społecznościowych.

Jak wynika z analizy medialnej Instytutu Monitorowania Mediów, w roku 2024 na temat Szlaku Świętej Warmii w mediach pojawiło się łącznie 371 publikacji, które dotarły do ponad dziewięć milionów ich odbiorców: czytelników, internautów, słuchaczy i widzów.  Medium, które najczęściej mówiło o naszym szlaku, to Radio Olsztyn. Kolejne miejsca zajęły portale olsztyn.com.pl, gazetaolsztynska.pl i onet.pl. Ekwiwalent reklamowy publikacji został oszacowany na ponad 1,6 miliona złotych.

Analizie poddano ponad 1100 tytułów prasowych, 5 milionów polskojęzycznych portali internetowych, najważniejszych mediów społecznościowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych. Publikacje podzielono ze względu na: wydźwięk medialny (pozytywne, negatywne, neutralne), wielkość (na artykuł, notkę, wzmiankę), rodzaj medium (na internet, prasę, radio, telewizję) oraz profil medium (na media specjalistyczne, regionalne, ogólnoinformacyjne, ekonomiczne). Zgromadzony materiał przeanalizowano za pomocą technik służących badaniu efektywności działań PR. W tym celu użyto wskaźników: zasięgu, dotarcia przekazu do odbiorcy oraz szacunkowego ekwiwalentu reklamowego.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.Rozumiem